+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: jak przesunąc dzwiek do wizji

mateo-el
    Gość

Question jak przesunąc dzwiek do wizji

witam jestem tu nowy mam mały problem ściągnąłem film z netu i przy odtwarzaniu dźwięk jest przesunięty do wizji gdzieś ok o 2 sekundy jak to mogę zrobić żeby oglądać normalnie, jestem w tym laikiem wiec proszę o pomoc z góry dziękuje

Moderator asterix ma szanse Avatar asterix

Domyślnie

do takiej zabawy używam progsa Pinnacle studio 9 , ale mysle że są łatwiejsze programy , niestety nie znam więc polecam ten którego mam , jest bardzo dobry ale trzeba sie troszkę pobawić
    Pozdrawiam

Asus Sabertooth 990FX AMD Phenom II X2 555 BE @ 3.8GHz + Thermaltake liquid cooling DDR3 8GB 1600MHz Corsair Venegeance CL9 Radeon Sapphire HD 5830 PCI-E Muza SB Platinum HDD Samsung 1TB Hitachi 1,5TB 64MB cache Palnik Pioneer 216D ASUS DRW-2014L1T LS Logitech Z-5500 Cooler Master HAF 932 Elektrownia Corsair 750W Płaskownik LCD Benq G2222HDL Led Sys. XP HE SP3

Redaktor Filon by A-men ma szanse Avatar Filon by A-men

Domyślnie

Proponuję użyć jakiś program do DVD masteringu lub authoringu z możliwością korekcji i przesunięć bazy czasu.
    Ja używam DVD-Lab Pro, są też darmowe alternatywy jakiś czas temu opisywane w newsach na stronie cdrlab.pl
    Pozdrawiam

Filon by A-men
    SAM440 (AmigaPPC klon) + AmigaOS 4.1 + Radeon

ORAZ PC
    CPU: Phenom II x2@x4 555BE| MOBO: Asus Crosshair IV Formula | RAM: 4 GB Kingston HX 2000MHz | GPU: HD6970 | HDD: 2x 1TB SATA II | DVD: Asus DRW-1814BLT SATA + Asus DRW-2014L1T SATA | AUDIO: Asus Xonar D2/PM + Altec Lansing 2.1 FX4021 | BUDA: CoolerMaster HAF932 + Corsair CMPSU-520HXEU - 520W | EKRAN: BenQ VW2420H LED MVA

Zapraszam na zakupy WWW.ALT-COMPUTER.PL

Moderator anabolo ma szanse Avatar anabolo

Domyślnie