Pokaż wyniki od 1 do 21 z 21

Temat: Jak nagrać film dvd?

Szeregowy

Domyślnie Jak nagrać film dvd?

Od razu zaznaczam że jestem zielony jesli chodzi o dvd r i mam nagrywarke od 3 tygodni. Takze nie smiejcie sie albo smiejcie i odpowiedzcie! Please...
    Ściągnąłem z netu film na dvd (wersja dvd). Tyle że ściągnąłem go w postaci wielu plików .vob, .bup, .ifo . Jak z tego siajsu nagrac na plytke dvd zeby chodzilo na stacjonarnym odtwazaczu?

nagrywarka: LG gsa-4160b
    nero 6

Starszy sierżant sztabowy

Domyślnie

Odpal Nero Express. Wybierz opcję wypal piliki DVD-Video i dodaj. Potem wskaż katalog z tymi plikami, zaznacz wszystko i dalej nagraj na płytę. Dla pewności na DVD RW.
    Pozdr.

Starszy szeregowy Avatar Jankes

Domyślnie

albo w pełnym Nero (Burning ROM) tworzysz nową kompilacje DVD-Video i wrzucasz te pliki do katalogu VIDEO_TS

-edit-
    dodatkowo zmień ustawienie bitsetting na DVD-ROM
    zrobisz to za pomocą np. DvdInfo
    Ostatnio edytowane przez Jankes ; 02-05-05 o 18:53

Szeregowy

Thumbs up

wielkie thanks dla madmaxa
    nie było zadnych problemow...

merten
    Gość

Domyślnie

Cytat Napisał Jankes
    albo w pełnym Nero (Burning ROM) tworzysz nową kompilacje DVD-Video i wrzucasz te pliki do katalogu VIDEO_TS

-edit-
    dodatkowo zmień ustawienie bitsetting na DVD-ROM
    zrobisz to za pomocą np. DvdInfo
    Ja mam Nero Ultra Edition 7.5.1.1

Nie mogę znaleźć nigdzie w Nero Burning ROM żadnego ustawienia "DvdInfo", za pomocą którego mogę zmienić bitsetting na DVD-ROM.

Za to w Nero Expres znalazłem ustawienie "Book Type Set" i zamieniłem z "auto" na "DVD-ROM".

Ale mam pytanie po co ta zmiana i co to daje?

Na kompie płyta chodzi ok. Odtwarzacza stacjonarnego na razie nie mam, ale zamierzam wkrótce kupić, więc wolałbym mieć dobrze ponagrywane te płytki...

Starszy sierżant sztabowy

Domyślnie

Płyta taka jest widziana przez odtwarzacz, jako tłoczona płyta DVD.

Szeregowy

Domyślnie

Hej,