Pokaż wyniki od 1 do 21 z 21

Temat: DVD Shrink - instrukcja obsługi

Redaktor Avatar SoBal

Domyślnie

Wątek ten zostaje założony jako kontynuacja artykułu o tym samym tytule. Zapraszamy do zadawania pytań odnosnie programu, z przyjemnością wysłuchamy również sugestii i uwag.

Szeregowy

Domyślnie

Mam pytanie jak tym programem podzielic np film jak ma za duzo na 1 dvd a chce go zachować w jakosci orginalnej miec na 2 dvd
    wiem ze sie da ale nie wiem jak
    dziekuje za pomoc

Nol
    Gość

Domyślnie

Nie mam doświadczenia w tej dziedzinie, ale postaram się jutro tego poszukać. Chyba że Sobalowi jakoś łącze ruszy i zdąży odpowiedzieć przede mną.

Szeregowy

Domyślnie Jest coś lepszego niż DVD SHRINK???

Hej - poczytalem troszke na forum tutaj i zdecydowalem sie na rippowanie programem DVD Shrink .
    Jest to program niemal doskonały. Niestety nie mozna w nim wykluczac tych dodatkow ktorych nie chce (tylko kompresja), a w trybie re-author nie zgrywa menu .
    Teraz moje 1 pytanie - czy istnieje jakis program z takimi opcjami jak ma shrink (chodzi mi glownie o mozliwosc ustawnienia kompresji poszczegolnych elementow) i gdzie bedzie mozna usuwac niektore elementy np. niechcialne dodatki.
    2 pytanie - w opcjach kompresji jest taka opcja zeby dany element zamienic na zdjecie swoje dowolne - jak zamieniam to zajmuje ono b. duzo nawet 50 MB - czy tak ma byc bo gdybym np mogl zamieniac dodatki 300 MB na zdjecie 1 Mb to by juz bylo fajnie a tak nie jest...
    Dzieki za pomoc....

xTn
    xTn jest nieaktywny
    Szeregowy

Domyślnie

Cytat Napisał pegaz23
    Hej - poczytalem troszke na forum tutaj i zdecydowalem sie na rippowanie programem DVD Shrink .
    Jest to program niemal doskonały. Niestety nie mozna w nim wykluczac tych dodatkow ktorych nie chce (tylko kompresja), a w trybie re-author nie zgrywa menu .