+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Film amatorski, co dalej?

Yakida
    Gość

Domyślnie Film amatorski, co dalej?

Witam

Mam mały problemik. Tylko się nie brechtajcie, wiem, wiem nie znam się do końca.
    Mam kamerę Handycam ostatnie cudo od Sony'ego. Zaczynam bawić się filmami. No i okazało się, że nic nie wiem. Same problemy. Więc tak: zgrywam to windowsowskim Move Makerem, przez łącze i-Link. Znajomy sprzętowiec twierdzi, że bardziej wydajne od USB-2. OK. Procek ledwo dyszy, bo ma tylko 256 MB RAM. Ale daje radę. Wiem, że można VirtualBubem, jest Free.
    Rzecz w tym, że po zmontowaniu filmu tym WinMoveMakerem, zapisałem plik na dysku. Chciałem go pokazać rodzicom, bo to był film coś jakby nasze drzewo genealogiczne, tak go fajnie i zmyślnie nagrałem. Ładne przejścia i takie tam, całkiem niegłupio wyszło. Więc po zapisie na płycie DVD-R chciałem zrobić sprawdzenie odczytu. I tu niespodzianka. Najpierw zaczęło czytać bez przejść, tylko gołe zdjęcia + ścieżka muzyczna, którą spreparowałem Audacity'm .A potem komp się zresetował. Z jakiego powodu? Dodam, że odtworzenie tego samego pliku z komputera windowsowskim Playerem idzie jak po maśle, bez zająknięcia.

Parę pytań:
    - jaka przyczyna, że sprzęt padł, przepracowany procek?
    - czym (za Free) najlepiej zgrywać filmy
    - na co należy wrócić uwagę, co jest ważne przy "produkcji" filmu amatorskiego

dzięki z góry

Redaktor Filon by A-men ma szanse Avatar Filon by A-men

Domyślnie

Stacjonarny odtwarzacz z obsługą WMV
    Skądżeś go bracie wytrzasnął ?

Użyj jakiegoś softu do masteringu zapisującego w formacie DVD lub ostatecznie AVI.
    Pozdrawiam

Filon by A-men
    SAM440 (AmigaPPC klon) + AmigaOS 4.1 + Radeon

ORAZ PC