+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: Prosze o pomoc jestem mega początkujący a mama mało czasu

Szeregowy Krez ma szanse

Domyślnie Prosze o pomoc jestem mega początkujący a mama mało czasu

Witam serdecznie wszystkich jestem strasznie zacofany w sprawach nagrywaina orginalnych DVD i tu problem bo wypożyczyłem sobie(ale płace mało Alexandra,Pacyfikatora i Ring 2 i... boom i nie wiem jak je nagrac na dvd sa orginalne of coz pamietajmy.Sciagłem Dvd shrinka,dvd decoder,any dvd ,clone dvd i prosze wyjasnijcie mi pokolei czym i jak wypalic plyte bede bardzo wdzieczny bo nie chce oddac plyt i nie przegrac ich bo to az grzech prosil bym bardzo wyrozumiale podejsc bo jestem nowicjuszem przez duże N , jutro oddaje plyty wioec prosze o szybką pomoc , będe bardzo wdzieczny, napiszcie prosze dokaldnie czym zaczac (prog) i co w nim robic i prosz enie pisac ogolnikowow ale naprawde pomoc mi bo jest nie amam bladego pojecia jak te programy obslugiwac z gory dziekuje pozdrawiam cala zaloge forum.

Moderator asterix ma szanse Avatar asterix

Domyślnie

zaczynasz od dvd decrypter żeby usunąć zabezpieczenia płyty , program jest prosty w obsłudze , nie powinieneś mieć z tym kłopotu , ustawiasz napęd w którym jest płyta , poniżej wybierasz folder do którego ma być kopiowany film i klikasz na start ,następnie dvd shrink który zkompresuje film do rozmiaru płyty czyli 4.7 Gb , zakładka open files , wyszukujesz katalogu z filmem , po załadowaniu klikasz na backup i wskazujesz katalog gdzie ma spakować film (troche to potrwa) no i pozostanie wypalenie płytki w nero

Szeregowy Krez ma szanse

Domyślnie

wielkie dzieki naprawde szacunek ze napisales szybko a w nero co wybieram;P? nero express czy zwykle?
    nero startsmart moze byc?wybrac utwórz dysk z danymi? sry ale noob jestem

Moderator asterix ma szanse Avatar asterix

Domyślnie