+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Jak nagrać zdjęcia?

jarek32
    Gość

Red face Jak nagrać zdjęcia?

Witam,
    jestem początkującym użytkownikiem PC.
    Mam prośbę chciałbym nagrać katalogi (doś dużej pojemności 3-4GB ze zdjęciami) na płytę DVD+R.
    Mam program NERO 6.3.1.25.
    Czy jest to możliwe?
    Katalogi mam na twardym dysku.

Bardzo proszę o pomoc.

Nol
    Nol jest nieaktywny
    TDI Nol ma szanse

Domyślnie

Rozumiem, że pytasz o podstawy obsługi Nero? Bo nagrywanie zdjęć w przypadku DVD niczym się nie różni od nagrywania plików (nie ma w DVD czegoś w stylu Photo CD). Jeśli tak, to... miałbym dla Ciebie gotowe rozwiązanie, ponieważ popełniłem kiedyś artykuł o obsłudze Nero Burning ROM, ale podczas zmiany silnika portalu gdzieś zniknął... Pogadam z Sobalem, może wrzuci spowrotem, a póki co przeklejam tekst o nagrywaniu plików na CD (dla DVD procedura jest identyczna):

(...)

W celu stworzenia płyty z danymi uruchamiamy Nero Burning ROM i postępujemy zgodnie z poniższą instrukcją:

1. Jeśli automatycznie nie pojawi się okno Nowa kompilacja, to wybieramy w menu Plik | Nowy lub korzystamy z kombinacji klawiszy Ctrl+N. Następnie wybieramy opcję CD-ROM (ISO). Naszym oczom ukaże się zakładka Ilość sesji na płycie. Na razie zaznaczamy opcję Pojedyncza sesja. Powinno to wyglądać tak:

2. Przechodzimy do zakładki Opcje ISO. Tutaj możemy zdecydować według jakich standardów nasza płyta zostanie utworzona.

(...) Tu nic nie zmieniaj.

3. Zakładka Opis płyty umożliwia nam nazwanie naszej płyty. W polu ISO 9660 wpisujemy pożądany tekst. Jeśli chcemy, aby w systemie Joliet były wyświetlane inne dane, to odznaczamy pole Użyj także dla Joliet tekstu ISO 9660.

Do dodawania daty lub licznika do etykiety płyty posłużą nam dwa przyciski widoczne na obrazku. Ich obsługa jest bardzo prosta i intuicyjna, więc zrezygnowałem z dalszego opisu ich działania.