+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Problem z ASPI (A total of 3 host adapters have been detected)

ZBOK_TOTALNY
    Gość

Domyślnie Problem z ASPI (A total of 3 host adapters have been detected)

Witam wszystkich użytkowników!
    Jestem tu pierwszy raz (nie znam się za bardzo na informatyce)
    Dzisiaj kupiłem nową nagrywarkę LG (mam Windows XP, 1,1 GHz, podobno 512 MB RAMu, płytę główną K7S41 ASRock i dobre chęci), nagrałem dwie, trzecia już była z komunikatem: could not perform end of disc-at-once, kolejne także.

Przeczytałem artykuł o ASPI autorstwa Marius-the-Mad'a i robiłem prawie wszystko tak jak powinienem (nie jest to broń Boże reklamacja, czy coś w tym rodzaju); nie zastosowałem się (bo nie wiedziałem jak) do "Następnie należy usunąć niewłaściwą wersję ASPI z systemu. Jeżeli sterowniki mają własny program instalacyjny, odinstalowujemy je najpierw za jego pomocą (lub za pomocą okna Dodaj/Usuń programy w Panelu sterowania)", uruchomiłem od razu plik KILLASPI.BAT (frcASPI17). Dalej postępowałem już według zaleceń. Pod koniec w ASPI Installation Verification wyskoczył mi komunikat: ASPI is properly installed and fully operational. A total of 3 host adapters have been detected". No, więc zabrałem się do wypalania. Niestety i tym razem się nie powiodło (could not perform end of disc-at-once). Próbowałem jeszcze, ale błąd nadal się pojawiał. Nie wiem w czym leży problem. Proszę o pomoc.

Sierżant hannibal lecter ma szanse Avatar hannibal lecter

Domyślnie

a jaka to nagrywarka, bo LG to trochę za mało. trzeba również zaktualizować bios nagrywarki, bo to, że jest nowa nie musi znaczyć, że ma najnowszy bios.

jakie płyty?
    Nie wszystkie płyty się wypalają, ale wszystkie palą

Już tylko użytkownik SEBAW zero jak zero Avatar SEBAW

Domyślnie

Znalazłem podobny wątek:
    http://www.cdrlab.pl/forum/showthread.php?t=1789

Na jakich nośnikach występuje ten problem?
    Skrzynia:
    sebawl[małpa]tlen.pl

Mój sprzęt: