+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 11 z 11

Temat: pierwsza nagrywarka dvd - jaką wybrać?

Szeregowy KamilP zero jak zero

Domyślnie

Witam wszystkich na forum

Przed chwileczką się zarejestrowałem. Mam nadzieję, że miło tu zpędze swój wolny czas a przy okazji bardzo dużo nowych rzeczy się od Was nauczę
    Ale do rzeczy.
    W następnym tygodniu będę sobie składał komputer. Zastanawiam się nad nagrywarką dvd. Będzie to moja pierwsza nagrywarka, więc nie mam doświadczenia jeśli o to chodzi. Wcześniej miałem jedynie cdrw lg 24x.
    Prosze o pomoc w związku z tym. Zainteresowały mnie następujące modele:
    LITEON DVD-+R/RW SOHW-832S Oem - 330 zł
    LITE-ON DVD-+R/RW+/ SOHW1213 OEM - 313 zł
    NEC ND-3500A DVD RW+/- 16x - 412 zł
    Ceny oczywiście ostateczne dla mnie do zakupu.
    Teraz zastanawiam się czy warto inwestować w NECa. Troche poczytałem, że to nowy model i różne są opinie odnośnie tych nagrywarek.
    Prosze poradzcie mi co wybrać. Często napewno będe cd nagrywał, czasami również dvd (ze względu na zwiększoną pojemność), czasami również bym chciał nagrać jakiś filmik dvd (ale plytki dvd dl sa jeszcze dość drogie).

Prosze o porady
    Aha mam jeszcze pytanie. Czy warto dołożyć jeszcze do zestawu normalny naped dvd, aby nie zajeżdżać plytkami nagrywarki?

Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi

Pozdrawiam

KAMIL

p.s. Widziałem również test na cdrlab litka 832s.

Nol
    Gość

Domyślnie

Witamy serdecznie

Jeżeli chodzi o wybór nagrywarki, to od niedawna publikuję na forum pewnego rodzaju poradnik nt. kupna takiego sprzętu. Na pierwszy ogień poszły urządzenia uznawane za najlepsze na rynku - NEC ND-3500A i Pioneer DVR-108. Pod tym adresem możesz przeczytać więcej na ich temat. Uważam, że to w pewnym sensie podstawa do zorientowania się w temacie.