+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Problem z GSA H55N

Szeregowy Novice ma szanse

Domyślnie Problem z GSA H55N

Witam.
    Jestem całkowicie, jak to sie mówi, zielony w tych sprawach także proszę o wyrozumiałość w razie jakichś niedociągnięć w moich wypowiedziach. Otóż problem jest taki:
    Zakupiłem nagrywarkę DVD-RW GSA H55N firmy LG. Podłączenie do komputera nie sprawiło mi trudności, ale obsługa owszem... Moja nagrywarka nie wczytuje żadnych płyt, DVD czy CD. Po włożeniu płyty do napędu nic się nie dzieje. A ja jak już mówiłem jestem zupełnym nowicjuszem w tych sprawach, także proszę was, drodzy forumowicze, o pomoc. Jeśli taki temat już był to proszę o link do niego i przepraszam za założenie tego wątku.

Pozdrawiam

Spróbuj w szukaj wpisać "nagrywarka nie czyta płyt". Jeśli znajdziesz wśród wątków z odpowiedzi, podobny problem spróbuj zastosować oczywiście rady, które się tam znajdą i/lub zadać tam swoje zapytanie. Są wątki o podobnych (identycznych) tematach - sprawdziłem. Daj wtedy znać, czy ten wątek można usunąć. Jak ktoś ma, proszę pisać porady - już trudno. Najwyżej gdzieś to przykleję.

Edit:
    Nie. Żaden z tamtejszych wątków mi nie pomógł, a szukam już od godziny. U mnie problem jest o wiele gorszy. Nie czyta ŻADNYCH płyt, nic. Nagrywarka jest nowa, świeżo kupiona. Próbowałem wielu rzeczy na swój sposób, ale ja się na tym kompletnie nie znam i nic nie zdziałałem...
    Ostatnio edytowane przez Novice ; 29.Apr.2008 o 07:38

Młodszy chorąży Czarcik ma szanse Avatar Czarcik

Domyślnie

A czy system ją w ogóle widzi?

Moderator asterix ma szanse Avatar asterix

Domyślnie

sprawdź taśmę czy jest dobrze wsadzona , nie napisałeś czy to jest ATA czy SATA , jeśli ATA to czy jest podłączona z innym napędem / dyskiem na jednej taśmie , jakie masz ustawienie zworek itp. itd. więcej ifo
    Pozdrawiam