+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Przegrywanie płyty DVD na czystą płyte DVD

Szeregowy edyta1211D ma szanse

Smile Przegrywanie płyty DVD na czystą płyte DVD

Witam mam płytę DVD z wesela koleżanki chciałambym ją przegrać na czystą płytę DVD jak to się robi proszę mi podpowiedzieć krok po kroku bo jestem zielona w tej dziedzinie za konstruktywne podpowiedzi z góry dziękuje

Starszy sierżant warrior ma szanse Avatar warrior

Domyślnie

konstruktywne podpowiedzi - jest tego pełno w dziale, ale podpowiem :

DVDFab Decrypter - do zgrania DVD - i tu masz dwie opcje :
    1.Jeśli jest to DVD-5 (czyli plik zajmuje do ok.4,3 GB) - Nagrywasz w Nero
    2.Jeśli jest to DVD-9 (czyli plik powyżej 4,3 GB , np. 6 GB) - po skopiowaniu DVDFab Decrypter'em - użyj programu DVD Shrink i w opcjach (połapiesz się, jest po polsku i intuicyjny) przerabiasz z DVD-9 na DVD-5 , a potem ten plik wyjściowy nagrywasz w nero.

To tyle. Życzę powodzenia , a w razie jakiś kłopotów, proszę przejrzeć tematy na forum, bo jest tego naprawdę dużo, a już podpowiedziałem jak to zrobić.
    P * O * Z * D * R * A * W * I * A * M

SZCZĘŚLIWY TATO

Piszę poprawnie - FULL POLISH.

Domyślnie

To mi kolego nic nie podpowiedziałeś pisałam że jestem kompletnie zielona
    w dziedzinie przegrywania płyt DVD chciałabym dosłownie krok po kroku
    dostać odpowiedz od momentu włożenia płyty DVD do nagrywarki i....itd

Starszy sierżant warrior ma szanse Avatar warrior

Domyślnie

No nie powiem, że nic, ale wiesz ile tego jest jakbym miał pisać od włożenia płyty do napędu ? To tak jakby zakupić samochód , zepsuł się silnik i musiałbym napisać z czego się składa , co w nim jest i jak to naprawić...