Witam! Bardzo proszę wszystkich obeznanych w temacie o pomoc.
Z góry chciałem zaznaczyć, że jestem całkowitym laikiem jeżeli chodzi o nagrywarki i sprawy związane z nagrywaniem płyt CD/DVD itd. Ponad to stwierdzam iż przeszukałem ten dział w miarę dokładnie i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. A jest on taki:
Niedawno kupiłem płytkę DVD+R (Double Layer; 8,5 GB; 8x speed, esperanza) i chciałem nagrać na nią dane (pojedyncze foldery z filmem i napisami). Niestety nie dość, że nie nagrało mi nic to jeszcze od tego czasu nie mogę nagrać także nic na zwykłe DVD. Mój sprzęt to: komputer: Acer Aspire 3690 a nagrywarka: HL-DL-ST DVDRAM GSA-T-10N (przepisane z Nero Burning ROM SE). Po tej próbie więcej nie "testowałem" już płytek 8,5 GB. Potem zwykłe DVD próbowałem nagrywać za pomocą w/w Nero Burning ROM SE jak także Nero Express czy Burn Aware Free. Nadmienię także, że przed próbą z płytą 8,5 GB wszystko było OK. Poniżej przedstawiam screeny z poszczególnych etapów nagrywania (zwykłej płytki DVD):
Rozpoczynam w Nero Express (rozpocząć od razu w Nero Burning ROM SE się nie da bo wyskakuje taki komunikat), a następnie przełączam do Nero Burning ROM SE tym przyciskiem "Nero" na dole.
Rozwinięta lista nagrywarek
Rozwinięta lista prędkości nagrywania
JUŻ W NERO BURNING ROM SE:
Informacje o nagrywarce
Wybór z listy nagrywarek
Informacja o płycie 1
Informacja o płycie 2
Okienko z opcjami, które wyświetla się po naciśnięciu klawisza "Burn" na górze w Nero Burning ROM SE
Gdy 2 raz nacisnę "Burn" w tym okienku z opcjami, potem najczęściej daję Burn Multi. Anyway (zresztą nie nagra i tak i tak...)
Błąd w nagrywaniu
Jeżeli potrzeba więcej informacji proszę napisać dokładnie jakich i gdzie to mogę znaleźć w programie/komputerze to wrzucę.
Być może poza rozwiązaniem problemu jakieś rady co do zmiany programu, jego wersji czy np. link do instrukcji jak nagrywać na płytki 8,5 GB żeby czegoś nie zepsuć itd. Ogólnie byłbym wdzięczny za wszelką pomoc i rady.