+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: HL-DL-ST DVDRAM GSA-T-10N - problem z nagrywaniem czegokolwiek

Amator nagrywania writer ma szanse

Domyślnie HL-DL-ST DVDRAM GSA-T-10N - problem z nagrywaniem czegokolwiek

Witam! Bardzo proszę wszystkich obeznanych w temacie o pomoc.

Z góry chciałem zaznaczyć, że jestem całkowitym laikiem jeżeli chodzi o nagrywarki i sprawy związane z nagrywaniem płyt CD/DVD itd. Ponad to stwierdzam iż przeszukałem ten dział w miarę dokładnie i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. A jest on taki:

Niedawno kupiłem płytkę DVD+R (Double Layer; 8,5 GB; 8x speed, esperanza) i chciałem nagrać na nią dane (pojedyncze foldery z filmem i napisami). Niestety nie dość, że nie nagrało mi nic to jeszcze od tego czasu nie mogę nagrać także nic na zwykłe DVD. Mój sprzęt to: komputer: Acer Aspire 3690 a nagrywarka: HL-DL-ST DVDRAM GSA-T-10N (przepisane z Nero Burning ROM SE). Po tej próbie więcej nie "testowałem" już płytek 8,5 GB. Potem zwykłe DVD próbowałem nagrywać za pomocą w/w Nero Burning ROM SE jak także Nero Express czy Burn Aware Free. Nadmienię także, że przed próbą z płytą 8,5 GB wszystko było OK. Poniżej przedstawiam screeny z poszczególnych etapów nagrywania (zwykłej płytki DVD):

Rozpoczynam w Nero Express (rozpocząć od razu w Nero Burning ROM SE się nie da bo wyskakuje taki komunikat), a następnie przełączam do Nero Burning ROM SE tym przyciskiem "Nero" na dole.

Rozwinięta lista nagrywarek

Rozwinięta lista prędkości nagrywania

JUŻ W NERO BURNING ROM SE:

Informacje o nagrywarce

Wybór z listy nagrywarek

Informacja o płycie 1

Informacja o płycie 2

Okienko z opcjami, które wyświetla się po naciśnięciu klawisza "Burn" na górze w Nero Burning ROM SE

Gdy 2 raz nacisnę "Burn" w tym okienku z opcjami, potem najczęściej daję Burn Multi. Anyway (zresztą nie nagra i tak i tak...)

Błąd w nagrywaniu