Witam.Mam takie pytanie- czy ktoś zna program any dvideo converter? Głowni chodzi mi o to,czy tym programem można równiez nagrywać filmy w formacie DVD,czy tylko konwertować je?- a jeśli tak to jak to wykonać ?
Witam.Mam takie pytanie- czy ktoś zna program any dvideo converter? Głowni chodzi mi o to,czy tym programem można równiez nagrywać filmy w formacie DVD,czy tylko konwertować je?- a jeśli tak to jak to wykonać ?
Witam
Nie pamiętam dokładnie jak sprawa się ma z programem o który pytasz,ale pliki (filmy) DVD możesz nagrywać wieloma programami np.darmowym Ashampoo Burning Studio czy chyba najpopularniejszym Nero.
pozdrawiam
Próbowałem nagrywać programem Nero 7,ale nie wiem dlaczego żle nagrywa mi fonię- jest tak jakby odtwarzać np. muzykę na przyspieszonych obrotach. Zmarnowałem kilka płyt i ciągle efekt jest ten sam. Jeżeli chodzi zaś o Ashampo burning studio,to sprubuję go zainstalować - może się uda ( jestem początkującym internautą i w wielu zagadnieniach jestem " zielony ".
Na początek sprawdż film przed nagraniem (uruchom go z dysku twardego np.w Media Player Classic),przekonasz się,czy konwersja przebiegła poprawnietzn.czy dzwięk jest ok.
pozdrawiam
Ostatnio edytowane przez robert.32 ; 14.Jul.2009 o 10:13
W jaki sposób sprawdzić przed nagraniem,skoro nagrywanie następuje automatycznie zaraz po konwersji ?
a czym konwertujesz? Any Video Converter? jeśli tak to po co pytasz "czy tym programem można równiez nagrywać filmy w formacie DVD"? a jeśli w nero to przekonwertuj w tym any, sprawdź czy wszystko OK i nagraj przekonwertowane pliki w nero.
Mówiąc,że nagrywanie zaczyna się zaraz po konwersji mam na myśli program Nero.Odtwarzając bezpośrednio z twardego dysku wszystko jest Ok. Natomiast po ustawieniu opcji w nero nagraj film DVD- po konwersjii nagrywanie włącza sie automatycznie i po nagraniu filmu fonia jest na przyspieszonych obrotach,obraz natomiast jest w porządku .