+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Jak zrobić kopie zapasową NFS:Carbon

Szeregowy Tenzyd ma szanse

Domyślnie Jak zrobić kopie zapasową NFS:Carbon

Hmmm kurde bez sensu to wszystko jak kupowałem komputer to nagrywarkę wybrałem w oparciu o wasze opinie i nie powiem bym był zadowolony (może to się zmieni) kupiłem NFS carbon chciałem zrobić kopie bo zniszczyć płytke za 120 zł to nie bardzo chce,i nic jak odebrałem komputer miałem zainstalowany nero expres 6.6.0.16 użyłem funkcji kopiuj dvd i jak wkładam do czytnika kopie to wyskakuje komunikat żebym włożył orginalny dysk - do czego mi takie kopiowanie
    Później poczytałem o zabezpieczeniach i o programach do kopiowania i nagrywania i ściągnąłem ze strony producenta program alcohol 120,30 dniowy trial 1.9.6 (build 4719) i znów zrobiłem kopie i taki sam komunikat jak w poprzednim przypadku. Jestem zdegustowany (wiem że jestem laikiem) czy nie mógł by ktoś powiedzieć jak taką rzecz zrobić jakim programem (podać numer wersji skąd ją wziął itp itd) Wszystkim tak idealnie wszystko się kopiuje tylko nikt nie napisze konkretów. Zapomniałem napisać że wypalałem na płytach TDK DVD+R 1-16x 4,7Gb i zmieniłem oprogramowanie napędu z 1.06 na 1.29

umie to ktoś skopiować?

Moderator lee99 ma szanse Avatar lee99

Domyślnie

To może poszukaj cracka to swojej wersji i problem z głowy albo...użyj programu który unblacklistuje ta płytkę z gierą
    Ostatnio pojawił się update do NFSC (oraz aktualny crack się też pojawił) więc no problemo
    A...i pamiętaj że google to przyjaciel każdego internauty pozdrawiam
    NEC ND 4571A@1.02BT+RPC1(Nówka z serwisu od 2008/02/25 ) oraz GH20LS10@FL01(+riplock patch)

http://www.freetibet.org/

Moderator anabolo ma szanse Avatar anabolo

Domyślnie ??

Cytat Napisał Tenzyd