+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 11 z 11

Temat: Którego Wybrać Laptopa??

Szeregowy nowy1234 ma szanse

Domyślnie Którego Wybrać Laptopa??

w poniedzialek zamierzam kupic laptopa i ciagle waham sie pomiedzy dwoma
    nx6325 (EY352EA) a Asus A6RP-AP069

co myslicie? wyjzdzam za granice na stypendium i dlatego kupuje laptopa
    zajmuje sie czasem grafika, od czasu do czasu lubie w cos zagrac (ostatnio nba, fifa i godfather).. czy te gry beda mi dzialaly rowniez na tych sprzetach

ktorego byscie mi polecili? dodam ze sam jestem laikiem w tych sprawach

dzieki

ponizej linki do tych kompow

HP - http://www.mobilworld.pl/produkt/nx6325_ey352ea.php?2
    Asus - http://www.mobilworld.pl/produkt/a6rpap069.php?2

Już tylko użytkownik SEBAW zero jak zero Avatar SEBAW

Domyślnie

Trudno powiedzieć, co wybrać. Zauważ, że Asus ma więcej Ramu i hdd, ale natomiast nie ma obsługi kart pamięci. HP posiada więcej gniazd komunikacyjnych.
    Zauważ również, że HP posiada system operacyjny, a Asus nie ma. Będziesz musiał sobie zainstalować, ale to chyba nie będzie dla ciebie większy problem.

A do ilu kasy chcesz wydać?
    Skrzynia:
    sebawl[małpa]tlen.pl

Mój sprzęt:
    Athlon 64 3500+ | Asus A8V Deluxe | 2x1GB DDR GeIL | XFX nVidia 7600GT 580MHz_1.5GHz | Hitachi 120GB 7200obr/min 8MB Cache | Hitachi 320GB 7200obr/min 8MB Cache | BenQ DW1650 | Optiarc AD-7203A | LG DRD8160B | Logitech Media Keyboard | A4Tech X-750BF | Philips Brilliance 109P | NeoTEC V4200 | a wszystko dogrywa > Logitech Z-2300 THX | oraz > Creative Fatal1ty |

magister jego mać! Hosaka ma szanse Avatar Hosaka

Domyślnie