+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: kamera sony

Szeregowy netia1980 ma szanse

Domyślnie kamera sony

czesc to znowu ja do kopiowania z kamery na kompa urzywam programu Picture package i napotykam na takie trudnosci jak:
    1. gdy kamera jest podlaczona do komputera wyskakuje blad ze nie ma plyty w napedzie CD ROM a ona jest nie mozliwe jest kopiowanie danych co zrobc w tym przypadku?

Moderator anabolo ma szanse Avatar anabolo

Domyślnie

Trochę nie jasno to opisałaś - chodzi Ci o sytuację niemożności odczytu płyty w eksplorerze windows czy w tym programie?

Domyślnie odpowiedz do anabolo

ja jestem laikiem w tym temacie wiec moze rzeczywiscie nie wyrazlam sie precyzyjnie , sprobuje jeszce raz :
    - wiec probuje skopiowac film z kamery do komputera urzywajac programu Picture Package . probowalam przez kable USB i wszytko jest ok do momentu gdy windows XP (taki posiadam ) prosi mnie o wlazenie plyty (CD-R) do CD Romu , i po wykonnaniu tego on nie widz tej plyty i nie moge dalej nic z tym zrobic. probowalam juz na innych rodzajach plyt nawet przez kabel FIREWIRE to juz kompletnie nie widzi kamery, wiec jestem w kropce.

Szeregowy crowbme ma szanse

Domyślnie

Cytat Napisał netia1980
    ... prosi mnie o wlazenie plyty (CD-R) do CD Romu , i po wykonnaniu tego on nie widz tej plyty i nie moge dalej nic z tym zrobic. probowalam juz na innych rodzajach plyt nawet przez kabel FIREWIRE to juz kompletnie nie widzi kamery, wiec jestem w kropce.

witam,
    o jaka plyte chodzi byc moze o plyte instalacyjna programu do przechwytywania. czy wykonywales juz to zadanie wczesniej i czy odbywalo sie to bez problemow? jesli probujesz przywchwytywac video wprost z kamery cyfrowej/analogowej na plyte, to moze sie okazac malo wykonalne (choc nie nie mozliwe), ze wzgledu na roznice w pojemnosciach. no chyba ze twoj komputer kompresuje a/v w locie.