+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 23 z 23

Temat: Open Office kontra Microsoft Office - co polecacie?

Szeregowy tłik ma szanse

Question Open Office kontra Microsoft Office - co polecacie?

od niedawna wprowadzam w swoim kompie sukcesywnie legalizację - przyszła pora na pakiet biurowy - który uważacie za lepszy - wiadomo, jeden nie koszxtuje nic, a drugi ok 400 pln ale pytam o funkcjonalność - który do Was bardziej przemawia?

Porucznik misiek1928 ma szanse Avatar misiek1928

Domyślnie

Swego czasu próbowałem przesiadki... chyba za czasów wersji OOo 2.0. OOo miał problem z drukowaniem tabel na mojej drukarce laserowej Samsunga, dlatego wróciłem do MS. ALe nie wykluczam powrotu. Jestem studentem, więc mogę mieć MS Office 2007 za niecałe 200zł... ale to o 200zł więcej niż OOo

Moderator QuatPro ma szanse Avatar QuatPro

Domyślnie

Home & Student zawsze i tak do celów niekomercyjnych.

Ja bym wybrał M$. Bo jestem przyzwyczajony i zajmuje mniej zasobów systemowych.

Szeregowy tłik ma szanse

Domyślnie

a co do Open Office to tez u Was chodzi zdecydowanie wolniej od Ms Office?

Domyślnie

od wersji 2003 zdecydowanie wolniej, od 2007 wolniej

Szeregowy tłik ma szanse

Domyślnie

ano właśnie Wybór chyba jest prosty ale jeszcze sobie ściągnę wersje 30 dniową Office 2007 żeby zobaczyć co i jak

Szeregowy tłik ma szanse

Domyślnie

no i ściagnalem, potestowałem i musze powiedzieć, że skok w stosunku do Office 2003 jak i do konkurencji jest znaczny. Menu kompletnie przebudowane - troche ciezko sie polapac na poczatku ale czytam na innych forach, że później dzieki temu interfejsowi mozna sie poruszać po programie lepiej niz w starej wersji.
    No i teraz jeszcze jedno:
    http://www.pcworld.pl/news/120509.html

zapowaidaja sie zakupy

Moderator QuatPro ma szanse Avatar QuatPro

Domyślnie

Cytat z tamtej strony, nie weryfikowałem, ale cenowo rzeczywiście wychodzi ciekawie:
    Cytat Napisał Jajco