+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Pomoc w utworzeniu sieci

Starszy kapral Oxynium ma szanse Avatar Oxynium

Domyślnie Pomoc w utworzeniu sieci

Witam. Jestem zielony w sprawach tworzenia sieci LAN. Posiadam PC z XP SP3 i laptopa z Vistą. Mam jeden router z UPC do którego obydwa kompy są podłączone.

Można między nimi utworzyć sieć LAN? JAK? Aha jak mam dwa kompy na jednym routerze podłączone to mają takie same IP? Czy można normalnie w Ogame grać bez bana.

Proszę o obszerną instrukcję. Thx
    ==Płyta Główna: Asus P5KPL-CM==Procesor: Intel Dual Core E5200 2.50 GHz==Grafa: GeForce 9500GT 1GB==RAM:2x2GB Dual- Channel

V.I.P. twardy77 ma szanse Avatar twardy77

Domyślnie

z ogame mogą być problemy bo główne ip ma ruter.
    a jeśli chcesz zrobić sieć to ustaw tą samą grupę roboczą na obydwu PC i poszukaj w moje miejsce sieciowe i kliknij na komputery grupy roboczej powinien wyświetlić się komputer.
    w xp ustawiasz grupę roboczą tu klikasz prawym przyciskiem myszy na mój komputer i właściwości reszta na obrazku.
    w Viście nie wiem jak bo nie mam ale będzie podobnie zapewne popróbuj,
    jak to nie zadziała to trzeba będzie kombinować z ip itp ale to po sprawdzeniu tego bo nie jestem przy swoim pc i niemam jak kombinować
    Załączone obrazki Załączone obrazki Pomoc w utworzeniu sieci-11.png  
    nie ma to jak
    Google search detective
    Piszę poprawnie po polsku.
    centrala ==> ASUS P5Q Deluxe procek ==> DualCore E2180 pamiątki ==> KINGMAX 2X 1GB DDR2 1066Mhz palnik ==> pionek DVR-215
    chłodnica ==> AURAS WAVE grafika ==>GF 250 GTS DK zasiłka ==> OCZ 500W SXS HDD ==> WD AAKS 250 GB

Starszy kapral Oxynium ma szanse Avatar Oxynium

Domyślnie

Ustawiłem tą samą grupę na obydwóch jednostkach ale Vista nadal nie widzi XP a na XP nie wiem jak sprawdzić, bądź co bądź nadal nie mogę grać i zakładać serwów przez LAN, poprostu osoba na drugim kompie nie widzi serwa...
    Ostatnio edytowane przez Oxynium ; 19.Jun.2009 o 17:29